MENKİBE

Bir üniversite öğrencisi okul yıllarında yaşadığı bir olayı anlatmıştı. Unutulası bir şey değil,inşaLLAH olduğu gibi yazalım. Öğrencilik yılları, sarhoş yıllarım, gafil yıllarım. Amma mutsuz ve huzursuzluk yüzünden pişman güzeli de arayış yıllarım.Hep pişmanlık ve hep arayış, o ortamdan bir çıkış yolu olmalıydı.O talep ile yakarış… yakarış… O yakarışla yattığım bir gece ruyamda kupkuru bir ağacın altında bir mübarek insan oturuyor ki tarifi mümkün olmayan bir güzellik… Beni yanına çağırıyor ve soruyor “Ben kimim biliyormusun?” -Bilmiyorun diyorum. Amma üzülüyorum da tanımadım diye. -Ben Ebu Bekir-i Sıddıkım (R.A.) diyor. Ben uyanıyorum ve hiç bir şey anlamıyorum.Acaba bana ne demek istedi ki diyorum ve bu beni daha çok iştiyaka itiyor. Ertesi gece yattığımda yine aynı ruya, amma bu sefer ağaç tomur- cuklanmış altında da iki mübarek oturuyor.Birini tanıyorum önceki geceden diğerini tanımıyorum. Sıddık-ı Ekber beni çağırıyor ve soruyor yanındaki mübareği göstererek: -Onu tanıyormusun? diyor. -Tanımıyorum diyorum ve aynı üzüntü ve mahçubiyet. -O diyor Şah-ı Nakşibenttir. Uyanıyorum. Ne denmek istendiğini anlamamanın verdiği üzüntü ile kendime yükleniyorum… Sonraki gece yine aynı ağaç ve meyveye durmuş, altında üçkişi var. Diğer ikisi ile tanışmıştık amma üçüncüsünü ilk görüşüm. Sıddık-ı Ekber çağırıyor ve soruyor üçüncü şahısı göstererek. -Onu tanıyormusun? -Ben tanımadığımı söylüyorum. -O diyor S.M.Raşid tir. Şu an bizim emanetimiz ondadır. Var emanetini al. diyor. S.M.Raşid (K.S.A) beni yanına çağırıyor ve yeleğinin çebinden bir kağıt desem değil kumaş desem değil bana uzatıyor ve uyanıyorum ki kağıt elimde. Üzerinde MENZİL yazıyor.Tabii ki ne demek olduğunu dahi bilmiyorum.Uzun araştırmalarla öğrenip gidiyorum. Mübareği görünce hemen ruyadan tanıyor ve huzuruna varır varmaz. elini uzatıyor ve… -Emaneti ver diyor.Kağıdı uzatıyorum alıyor ve yeleğinin çebine koyuyor. Ondan sonradır ki hayatım tamamen değişiyor elhamdulillah.Allah başımızda daim kılsın VESSELAM VEDDUA BİKE. *********************************************************************************************** Gavs-i Sani (k.s) Buraya( Menzile) gelen üç türlü insan vardır. 1-Menzilde bir dostu varmış gidip görelim nasıl birisi, orada ne yapıyor diye gelenler, bunlar gelir giderler. 2-Hastaları olanlar vardır, bunlarda şifa için gelirler ve bir daha gelmezler. 3-Bir grup vardırki sürekli gidip gelirler işte siz bu gidip gelenlerden olun. Gavs-i Sani (k.s) da “Daha bizim için buraya gelen olmadı. Kimisinin derdi var ondan geliyor. Kimisi arkadaşının zoruyla geliyor, kimi bakalım nasıl birşeymiş diye geliyor. Hepsi bir sebeple geliyor. Zararı yok, bu çemberin içine girsinler de nasıl girerlerse girsinler” buyurdu. ***************************************************************************************************************** Gavsımı Güldüren Sofi Bunu MutLaka Okuyun ) !!!…. Rizeli bir sofiyi arkadaşları işletiyolar bi numara veriyolar kendine ve bu numaranın GAVS ın korumasının oldgunu onu Seydayla görüştürecegini söylüyor.Bzimkiside 1 arıyo 2 arıyor 3.4.5…… derken bir türlü Gavs a ulaşamıyor ama koruma ona ha görüştür…ecem sabret ha şimdi ha m…üsaid degil derken aradan 1 ay geçiyo ve telefon parası 500 tl nin üstünde geliyo ve adam şoke oluyo dogru menzile gidiyor ve GAVS ımıza şöyle diyor – Kurban sizin koruma bir türlü benle sizi görüştürmedi ve telefon parası 500 tl geldi bunu ben ödüyemem siz ödeyeceksiniz diyor. GAVS ise – sofi bizim bundan haberimiz yok sen yanılmayasın diyor… sofi yok eminim illa bu parayı ödyeceksiniz diyor GAVS – KURBAN BARİ YARISINI BEN VEREYİM DİYOR ….. bizim deli ise yok kabul etmem illa hepsini vereceksiniz diyor… ve üstelik KURBAN bakın bu faturanın üstüne yol ve yemek parası vurmadım oda benden olsun diyo tabi… bu der demez GAVS ımız bi gülmeye başlıyor bi gülüyor…… Sonra SEYDA baba ödeme için seyyidlerimize veriyo ve parayı ödetiyor…. fatura makbuzunu bizim sofiye veriyorlar bizim sofi ; kurban bu makbuza bizim hanım inanmaz sizin ödediginize evde para sakladıgımı zanneder siz en iyisi bi kağıda yazıp imzalayın da inansın….. bu seferde seyyidlerimiz gülmekten bi hal oluyor…. sonra seyyidlerimiz bu rizeli sofiye sen GAVS ımızı herzaman böyle güldür biz senin tlefon paranı her ay yatırırız diyorlar !!! ) **alıntu************************************************************************************************************************* deniz

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın